Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  كارگاه جمع بندي نهايي و آمادگي براي كنكور كارگاه جمع بندي نهايي و آمادگي براي كنكور

آموزشگاه کنکور

آموزشگاه كنكور، | كارگاه جمع بندي نهايي و آمادگي براي كنكور

آموزشگاه كنكور،دانش آموزان پايه دوازدهم: كارگاه جمع بندي نهايي و آمادگي براي كنكور در آموزشگاه بارمان كنكور

بارمان كنكور از منابع آموزشي جامع و به روز استفاده مي كند كه به طور خاص براي كنكور سراسري طراحي و تدوين شده اند. اين منابع به شما كمك مي كنند تا با تمام مباحث درسي به طور كامل آشنا شويد و مهارت هاي حل تست خود را ارتقا دهيد.

 .

كارگاه جمع بندي نهايي و آماده براي كنكور در آموزشگاه بارمان كنكور، به دانش آموزان پايه دوازدهم كمك مي كند تا با شناخت دقيق موضوعات و تست هاي كنكور، به طور بهتري براي آزمون آماده شوند. در اين كارگاه، مدرسان با تجربه و متخصص كنكور، به دانش آموزان كمك كنند تا روش هاي مطالعه مناسب و اصولي را براي هر درس و تست هاي كنكور بياموزند. همچنين، با جلسات بررسي تست هاي كنكور قبلي، دانش آموزان مي توانند از نحوه سوال پرسيدن، نحوه پاسخگويي صحيح و نحوه بررسي و تصميم گيري تست ها آگاه شوند.

 .

با شركت در اين كارگاه، دانش آموزان قادر خواهند بود تا نمرات خود را بالاتر ببرند و بهترين نتيجه را در كنكور كسب كنند. همچنين، مدرسان كارگاه، مطمئن مي دهند كه دانش آموزان بهترين روش ها و تكنيك هاي را براي مطالعه و آزمون كنكور ياد خواهند گرفت. اين كارگاه بندي نهايي و آماده براي كنكور در آموزشگاه بارمان كنكور، ابزاري بسيار مهم و حياتي براي آماده شدن بهتر دانش آموزان پايه دوازدهم مي شود.

 آموزشگاه كنكور بارمان

اين كارگاه براي دانش آموزان پايه دوازدهم در آموزشگاه بارمان كنكور برگزار مي شود و هر دو هفته يك بار با حضور مدرسان مجرب و ماه برگزار مي شود. دانش آموزان مي توانند با مراجعه به آموزشگاه كنكور، نهايي كردن نام خود را در اين كارگاه انجام دهند.

 .

در نهايت، آموزشگاه بارمان كنكور به دانش آموزان پايه دوازدهم توصيه مي كند تا با شركت در اين كارگاه، بهترين نتيجه را در كنكور دريافت كنيد. تنها با انجام مطالعات و به كمك مدرسان ماهر و مجرب، دانش آموزان مي توانند به بهترين نتيجه در كنكور يابند و در آينده در رشته دلخواه خود تحصيل كنند.

ما در طول سال تحصيلي، آزمون هاي آزمايشي منظم برگزار مي كنيم كه به شما كمك مي كند تا با شرايط واقعي كنكور آشنا شويد و نقاط قوت و ضعف خود را شناسايي كنيد. همچنين، كارنامه هاي دقيق و تحليلي اين آزمون ها به شما كمك مي كند تا برنامه ي درسي خود را به طور هدفمند ارتقا دهيد.

 .

برخي ديگر از خدمات موسسه آموزشي بارمان كنكور(آموزش دروس كنكور):

  • وبينار آموزش فيزيك مبحث قانون دوم ترموديناميك و يخچال ها
  • مشاوره تحصيلي قبولي كنكور در رشته زبان انگليسي
  • وبينار آموزش فيزيك مبحث حركت دايره اي يكنواخت
  • وبينار آموزش رياضي، هندسه مبحث گزاره
  • آموزشگاه كنكور،وبينار تست زني كنكور درس زيست شناسي 3 پايه دوازدهم
  • مشاوره تحصيلي قبولي كنكور در رشته دكتري پيوسته بيوتكنولوژي

و صدها خدمات ديگر در حوزه آموزش كنكور...

.

09128262825

09128262825

09128262825

 

بارمان كنكور

  • آدرس: تهران، بزرگراه آيت الله كاشاني، بلوار اباذر، نبش گلستان سوم غربي، پلاك 10
  • تماس: 02144026257
  • تماس: 02144027013
  • تماس: 02144030459
  • ايميل: info@barmanacademy.org

برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/4/27 ساعت: ۰۲ توسط:academy :